Selekcija kadrova putem oglašavanja
Za razliku od direktnog traženja, selekcija kadrova putem oglašavanja ne podrazumeva direktan pristup kandidatu već se kandidati traže putem oglašavanja. Zbog ograničenog tržišta smatramo da je selekcija putem oglasa koristan dodatak direktnom traženju i selekciji. Selekcija putem oglašavanja ima 5 faza: procena potreba, oglašavanje, selekcija, prezentacija kandidata i pregovori u vezi sa ugovorom.
Procena potreba je pripremna faza i uključuje detaljnu procenu klijentovih potreba i profil upražnjenog radnog mesta. Ključne informacije potiču iz ove analize koja se zatim dopunjava našim znanjem o kompaniji i njenoj trenutnoj poziciji na tržištu koje se integriše u proces traženja. U saradnji sa klijentom usaglašavamo metode traženja i upotrebu medija.
Na osnovu ovakvih analiza objavljujemo oglas u štampanim medijima i ukoliko je to moguće u on-line medijima. S obzirom na naše odlično poznavanje tržišta medija koristimo oglas koji je pažljivo sačinjen tako da privuče pažnju širokog kruga potencijalnih kandidata u najkraćem mogućem roku. Profesionalni koncept oglasa i sam tekst, izgled oglasa i reputacija Amrop konsultantske kuće igraju važnu ulogu u uspešnom popunjavanju tražene pozicije.
Tokom procesa selekcije filtriramo pristigle aplikacije i takođe pretražujemo našu bazu kandidata u potrazi za odgovarajućim profilom. Tokom dugogodišnjeg rada napravili smo bazu koja sadrži više od 3.000 kandidata rukovodećeg ili usko specijalizovanog profesionalnog profila. Ovakva baza predstavlja osnovu svakog projekta traženja i selekcije i kontinuirano se nadograđuje i širi. Odgovarajući kandidati se potom kontaktiraju i pozivaju na razgovore. Shodno tome, u direktnim razgovorima sa kandidatima procenjujemo i analiziramo njihova profesionalna i društvena znanja i veštine, razmatramo njihove poslovne uspehe i dostignuća u karijeri i analiziramo njihovu motivaciju i profil ličnosti. Ove informacije sumiramo u detaljnim poverljivim izveštajima o kandidatu i sastavljamo finalnu listu kandidata. Kandidati mogu biti na finalnoj listi samo u slučaju da smo uvereni da njihova znanja, veštine, iskustvo i karakter odgovaraju potrebama našeg klijenta.
Predstavljanje kandidata klijentu počinje sa prosleđivanjem finalne liste kandidata i detaljnog izveštaja za svakog kandidata sa finalne liste. Nakon toga organizujemo razgovore izmedju kandidata i klijenta. Po zahtevu klijenta naši predstavnici takođe mogu prisustvovati razgovorima. Nakon obavljenih razgovora sa kandidatima, sa našim klijentom detaljno razgovaramo o predstavljenim kandidatima, ocenjujemo ih i zajedno pravimo listu najboljih kandidata. Uz saglasnost najbolje ocenjenih kandidata proveravamo njihove reference.
U završnoj fazi obezbeđujemo podršku našim klijentima u pregovorima oko potpisivanja ugovora sa izabranim kandidatom. I kandidati i klijenti mogu da se oslone na naše iskustvo i poznavanje tržišta ljudskih resursa u svakoj fazi pregovora oko potpisivanja ugovora. Po potpisivanju ugovora naši konsultanti održavaju redovan kontakt sa klijentom i kandidatom kako bi bili sigurni da se kandidat što uspešnije integriše u novo radno okruženje.