Automobilska industrija
Danas, tradicionalni stogodišnji model poslovanja automobilske industrije, način na koji su automobili dizajnirani, proizvedeni, promovisani i održavani, doživljava svoj kraj. Kao i druge industrije, proizvodnja će biti pod uticajem novih tehnologija, globalizacije, diferenciranja proizvoda, promena u tražnji kupaca i cena. Efikasno upravljanje troškovima u turbulentnim vremenima zahteva novi način razmišljanja i nove lidere.
Sektor automobilske industrije obuhvata nekoliko potkategorija. Dok se ove potkategorije razlikuju prema tehnologiji, aplikacijama i proizvodima, jedan veliki trend menja igru: 'internet stvari' ili industrija 4.0. Oba termina opisuju spajanje dve evolucione sile. Prva, koja se odnosi na mašine, flote i postrojenja, nastala za vreme industrijskih revolucija; i druga- IT, veliki podaci i internet.
Agilne i organizacije okrenute budućnosti kombinuju ove sile na inovativan način kako bi kombinovale mašine, komponente i sisteme podataka dužčitavog lanca vrednosti. Besprekorno prilagođavanje proizvoda je već́ moguće za najnaprednije i najbolje igrače.
Za to vreme, dve novine ujedinjuju izazove i šanse industrije 4.0: pravna složenost i rast svetske populacije.
Ovo nije ništa drugo do četvrta industrijska revolucija. Ipak, njen napredak je usporen zbog nedovoljnog broja talenata. Danas je potreban novi profil liderstva: sposoban da transformiše složenost u šansu preko funkcionalnih, geografskih i pojmovnih granica.
Dok tražnja za ovakvim talentom raste na globalnom nivou, neki regioni, poput Azije, doživljavaju izrazito veliki razvoj.
Ekspertiza
Amropova praksa u automobilskoj industriji i proizvodnom sektoru je uobličena tako da predviđa i odgovori na potrebe globalnih organizacija za talentima u sledećim podsektorima:
OEM (proizvođači automobila); OES (dobavljači 1. i 2. kategorije, stručnjaci); distribucija (uvoznici, veleprodaja, maloprodaja, OEM i nezavisni distributeri); usluge (konsalting, inženjering, IT, marketing itd.).
Od proizvodnje osnovnih sirovina (čelik i aluminijum, plastika), do poljoprivrednih mašina, alatnih mašina, pakovanja, fabrika i inženjeringa, vazduhoplovstva, korišćenje morskih potencijala i električne energije, itd.
Na osnovu iskustva dugog više od 30 godina, Amropova praksa u automobilskoj industriji i proizvodnom sektoru nudi specijalizovanu ekspertizu u traženju kadrova za visoke pozicije, procenu kompetencija u vođenju i savetovanje uprava kako bi osigurali “Lidera za budućnost“ - profesionalce koji će omogućiti ambicioznim igračima da planiraju, iniciraju i vode agilno, efikasno i održivo.
Uklapamo znanja o industrijama sa lokalnim znanjem, povezujući lokalne ili regionalne različitosti s globalnim tokovima, u sklopu najvećeg globalnog partnerstva.
Svi članovi kompanije Amrop predvode preduzetnici i akcionari, ljudi koji su posvećeni dugoročnim odnosima sa klijentima zasnovanim na pouzdanom savetovanju.
Neprekidno usmereni na suštinu, naše razumevanje specifičnih potreba i ciljeva svakog klijenta nam omogućava da identifikujemo i privučemo kvalitetne lidere:
Generalne direktore (neizvršni i rukovodioci C nivoa).
Korporativne funkcije: finansije, HR, IT, pravna služba, zaštita životne sredine, bezbednost i zaštita na radu, i CSR.
Operacije i razvoj poslovanja, lanac snabdevanja i kontrola kvaliteta, istraživanje i razvoj i dizajn, marketing i prodaja, usluge i komponente.
Lean menadžment/ Toyota proizvodni sistemi u visokom i menadžmentu u proizvodnji.
Postoji potreba da se mnoge pozicije popunjavaju na nivou korporativnog ili regionalnog upravljanja. Amrop je izuzetno dobro pozicioniran, što mu omogućava međunarodno povezivanje iz EMEA regije u Aziju, Centralnu i Istočnu Evropu, Latinsku i Severnu Ameriku, čime može da se pohvali kao jedna od najjače povezanih kancelarija u ovim regionima.