1977. godine su se četiri preduzetničke firme za potragu za izvršiocima u Francuskoj, Italiji, Velikoj Britaniji i SAD-u ujedinile kako bi obrazovale mrežu koja će služiti klijentima sa sve većim međunarodnim potrebama za talentima. Ova firma je nazvana Amrop International. U roku od godinu dana, Švajcarska, zemlje Beneluksa i Nemačka su se pridružile ovoj sve većoj organizaciji.

 

Osnivači su imali jake reputacie i pridržavali su se istih rigoroznih međunarodnih profesionalnih standarda i posvećenosti kvalitetu. Oni su imali zajednički fleksibilan pristup potrazi u čijem središtu je klijent. Iznad svega, svako od njih je doneo temeljna znanja o svojim lokalnim tržištima, koja su odgovarala firmama koje su svoja poslovanja tamo izgradile. Više od 40 godina kasnije, duh koji je bio karakterističan za Amrop-ove pionire nastavio je da pokreće preduzetničku kulturu naše organizacije.

 

80-tih godina, Amrop je svoj trag proširio i izvan SAD-a i Evrope, sklopivši partnerske odnose sa firmama u Latinskoj Americi, Aziji i Africi. Ova nova globalna strategija izbacila je Amrop među prvih 7 svetskih organizacija  za potragu za izvršiocima.

 

Jednu deceniju kasnije, Amrop je svoje prisustvo učvrstio u Evropi, naročito u Istočnoj Evropi, dok se njegovo prisustvo u Latinskoj Americi i Aziji proširilo, pomažući klijentima da pronađu talente za tržišta u nastajanju.

 

2000. godine, kako bi se dalje učvrstila pokrivenost na globalnom niou i fokusiranje na klijente, Amrop International se fuzionisao sa Hever Group, koja je i sama sve veća međunarodna mreža pretraživačkih firmi visokog kvaliteta. Nova Amrop Hever Group nastavila je da raste i da pruža usluge potrage za izvršiocima širom sveta.

 

2009. godine, organizacija je ponovo brendirana kao Amrop. Ovaj strateški potez reflektovao je našu snagu kao progresivne, kohezione globalne organizacije za potragu za izvršiocima koja je motivisana kontekstom.

 

2011. goidne, Amrop je formirao partnerstvo sa vodećom poslovnom školom IMD, i lansirao svoj "Trusted Advisor Program" (Program pouzdanog stručnog savetnika) pod pokroviteljstvom Amrop Univerziteta a kako bi ojačao razvoj naših partnera i konsultanata, naših ključnih vrednosti.

 

U 2012.-2013. godini osvanula je definicija Amrop-ove vizije 2020, kojom se postavlja partnersko pozicioniranje kao 'pouzdanog savetnika C-skupa' zajedno sa odgovarajućim cijevima koji su orijentisani na rast. Amrop-ov nov slogan: "Lideri za ono što dolazi", izražava Amrop-ov identitet u cilju jednog agilnog, povezanog i partnerstva koje gleda u budućnost, uz primenu metodologije motivisane kontekstom.

 

Od ovog momenta, Amrop je počeo da intenzivira svoje publikovanje zaštićenog intelektualnog vođstva, čime se podupire platforma Lidera za ono što dolazi. Revolucionalna globalna stucija C-skupine: 'Welcome to the Flight Deck' (Dobrodošli na kormilo) – istraživanje ljudske dimenzije globalnih preduzeća srednje tržišne kapitalizacije, sprovedena je zajedno sa IMD-om. Amrop-ove serije Digitalizacija u odborima istražuje spremnost odbora za digitalizaciju, pri čemu su izronile ključne dileme, blokade i strategije. U međuvremenu, 'Mudro donošenje odluka: Intenziviranje održivog učinka' predstavlja slučaj za održivo i odgovorno vođstvo u kojem se identifikuju jasni načini kojima se pomaže put lidera od pametnog do mudrog donošenja odluke i koji su zasnovanji na povratnim informacijama dobijenim od lidera C-grupe širom sveta.

 

Od 2015. godine, Amrop je svoj portfelj usluga obogatio ponovnim lansiranjem svojih praksi globalnih Liderskih usluga i Usluga za odbore.

 

2017. godine, Amrop je definisao svoju novu misiju: Oblikovanje održivog uspeha pomoću inspirativnih lidera, zajedno sa 6 vrednosti: Agilnost, Radoznalost, Izvrsnost, Uključivanje, Brika I Etika. Iste godine, Amrop je obeležio svoju znamenitu 40. godišnjicu – pročitajte našu komemorativnu brošuru ovde!

 

2018. godine, Amrop-ovih 6 vrednosti, pri čemu je svaka povezana sa jasno definisanim principima, integrisane su u potpuno revidiran Kodeks profesionalnog ponašanja, okvir za posvećenost klijentima iz partnerstva, kandidatima i kadrovima.

 

Tokom četiri decenije, Amrop je savetovao dinamične organizacije o identifikovanju Lidera za ono što dolazi – adaptirao se na rad preko granica, na tržištima širom sveta. S radošću ćemo nastaviti da proširujemo našu sposobnost da pristupamo vodećem znanju i talentima sa lokalnih tržišta, i da radimo po najvišim standardima globalne izvrsnosti.