Sektor automobilske industrije obuhvata nekoliko potkategorija. Dok se ove potkategorije razlikuju prema tehnologiji, aplikacijama i proizvodima, jedan veliki trend menja igru: 'internet stvari' ili industrija 4.0. Oba termina opisuju spajanje dve evolucione sile. Prva, koja se odnosi na mašine, flote i postrojenja, nastala za vreme industrijskih revolucija; i druga- IT, veliki podaci i internet.

 

Agilne i organizacije okrenute budućnosti kombinuju ove sile na inovativan način kako bi kombinovale mašine, komponente i sisteme podataka dužčitavog lanca vrednosti. Besprekorno prilagođavanje proizvoda je već́ moguće za najnaprednije i najbolje igrače.

Za to vreme, dve novine ujedinjuju izazove i šanse industrije 4.0: pravna složenost i rast svetske populacije.

 

Ovo nije ništa drugo do četvrta industrijska revolucija. Ipak, njen napredak je usporen zbog nedovoljnog broja talenata. Danas je potreban novi profil liderstva: sposoban da transformiše složenost u šansu preko funkcionalnih, geografskih i pojmovnih granica.

Dok tražnja za ovakvim talentom raste na globalnom nivou, neki regioni, poput Azije, doživljavaju izrazito veliki razvoj.

 

Ekspertiza

Amropova praksa u automobilskoj industriji i proizvodnom sektoru je uobličena tako da predviđa i odgovori na potrebe  globalnih organizacija za talentima u sledećim podsektorima:

 

OEM (proizvođači automobila); OES (dobavljači 1. i 2. kategorije, stručnjaci); distribucija (uvoznici, veleprodaja, maloprodaja, OEM i nezavisni distributeri); usluge (konsalting, inženjering, IT, marketing itd.).

 

Od proizvodnje osnovnih sirovina (čelik i aluminijum, plastika), do poljoprivrednih mašina, alatnih mašina, pakovanja, fabrika i inženjeringa, vazduhoplovstva, korišćenje morskih potencijala i električne energije, itd.

 

Na osnovu iskustva dugog više od 30 godina, Amropova praksa u automobilskoj industriji i proizvodnom sektoru nudi specijalizovanu ekspertizu u traženju kadrova za visoke pozicije, procenu kompetencija u vođenju i savetovanje uprava kako bi osigurali “Lidera za budućnost“ - profesionalce koji će omogućiti ambicioznim igračima da planiraju, iniciraju i vode agilno, efikasno i održivo.

 

Uklapamo znanja o industrijama sa lokalnim znanjem, povezujući lokalne ili regionalne različitosti s globalnim tokovima, u sklopu najvećeg globalnog partnerstva.

 

Svi članovi kompanije Amrop predvode preduzetnici i akcionari, ljudi koji su posvećeni dugoročnim odnosima sa klijentima zasnovanim na pouzdanom savetovanju.

 

Neprekidno usmereni na suštinu, naše razumevanje specifičnih potreba i ciljeva svakog klijenta nam omogućava da identifikujemo i privučemo kvalitetne lidere:

 

Generalne direktore (neizvršni i rukovodioci C nivoa).

 

Korporativne funkcije: finansije, HR, IT, pravna služba, zaštita životne sredine, bezbednost i zaštita na radu, i CSR.

 

Operacije i razvoj poslovanja, lanac snabdevanja i kontrola kvaliteta, istraživanje i razvoj i dizajn, marketing i prodaja, usluge i komponente.

 

Lean menadžment/ Toyota proizvodni sistemi u visokom i menadžmentu u proizvodnji.

 

Postoji potreba da se mnoge pozicije popunjavaju na nivou korporativnog ili regionalnog upravljanja. Amrop je izuzetno dobro pozicioniran, što mu omogućava međunarodno povezivanje iz EMEA regije u Aziju, Centralnu i Istočnu Evropu, Latinsku i Severnu Ameriku, čime može da se pohvali kao jedna od najjače povezanih kancelarija u ovim regionima.